Bakan Işıkhan, NSosyal hesabından yaptığı paylaşımda, Sosyal Güvenlik Kurumu’nun annelere yönelik desteklerinin devam ettiğini ifade etti. Analık ödeneği ve emzirme ödeneği ile ailelerin desteklendiğini vurguladı.
MİLYARLARCA LİRALIK ÖDEME
Paylaşılan bilgilere göre, 2026 yılının ilk 4 ayında annelere toplam 5,2 milyar lira analık ödeneği sağlandı. Aynı dönemde 191,5 milyon lira emzirme ödeneği verildi.
“AİLELERİMİZİN YANINDAYIZ”
Bakan Işıkhan, açıklamasında ailelere yönelik desteklerin süreceğini belirterek, “Ailelerimize destek olmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.