Bakan Işıkhan duyurdu! Hesaplara yatırıldı

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, SGK tarafından annelere sağlanan analık ve emzirme ödeneklerine ilişkin açıklama yaptı. Işıkhan, yılın ilk 4 ayında toplam 5,2 milyar lira analık ödeneği verildiğini belirtti.

Google Haberlere Abone ol
Bakan Işıkhan duyurdu! Hesaplara yatırıldı

Bakan Işıkhan, NSosyal hesabından yaptığı paylaşımda, Sosyal Güvenlik Kurumu’nun annelere yönelik desteklerinin devam ettiğini ifade etti. Analık ödeneği ve emzirme ödeneği ile ailelerin desteklendiğini vurguladı.

MİLYARLARCA LİRALIK ÖDEME

Paylaşılan bilgilere göre, 2026 yılının ilk 4 ayında annelere toplam 5,2 milyar lira analık ödeneği sağlandı. Aynı dönemde 191,5 milyon lira emzirme ödeneği verildi.

“AİLELERİMİZİN YANINDAYIZ”

Bakan Işıkhan, açıklamasında ailelere yönelik desteklerin süreceğini belirterek, “Ailelerimize destek olmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.

Sıradaki Haber İçin Sürükleyin