Olay, 9 Şubat’ta Kahramanmaraş Pazarcık ilçesi Narlı Mahallesi’ndeki mezarlıkta meydana geldi. Hasan Hüseyin Subaşı, kendisinden ayrılmak isteyen Alev Koç ile son kez görüşme bahanesiyle buluştuktan sonra araç içerisinde boğarak öldürdü. Bir gün sonra Subaşı, gittiği Gaziantep Adliyesi’nde suçunu itiraf ederken, bilgi üzerine mezarlığa giden jandarma ekipleri de Alev Koç’un araç içerisinde cansız bedeniyle karşılaştı. Kahramanmaraş’a getirilen Hasan Hüseyin Subaşı sorgusunun ardından sevk edildiği adliyede çıkarıldığı mahkeme tarafından tutuklandı.
2 çocuk annesini boğarak öldürmüştü! Acılı anneden yürek yakan feryat
Kahramanmaraş'ta ayrılmak istediği Hasan Hüseyin Subaşı tarafından boğulan Alev Koç’un annesi Cennet Koç, kızının katilinin en ağır cezayı almasını istediğini belirterek, “Geride 2 çocuk kaldı. Benim kızım cıvıl cıvıldı, hayalleri yarım kaldı” dedi.
Cinayetle ilgili yürütülen soruşturma devam ederken, Alev Koç’un babası Hayri Koç ve annesi Cennet Koç, avukatları Bülent Duran, Seyit Sönmez ve Hüseyin Gökot ile birlikte Kahramanmaraş Cumhuriyet Başsavcısı Ramazan Murat Tiryaki’yi ziyaret etti.
‘HAYALLERİ YARIM KALDI’
Görüşme sonrası Cennet Koç, kızının katilinin en ağır şekilde cezalandırılmasını isteyerek, “Benim kızım bunu hak etmedi. Hem parasını aldı hem de kızımı öldürdü. Bunu bırakmasınlar, en ağır cezayı versinler. Geride 2 çocuk kaldı. Benim kızım cıvıl cıvıldı, hayalleri yarım kaldı.
'BEN BU KADINI ÖLDÜRECEĞİM'
Aynı zamanda Gaziantep Baro Başkanı olan Avukat Bülent Duran ise soruşturmada gizlilik kararı olduğunu ancak soruşturmanın Gülistan Doku soruşturması gibi yürütülmesi gerektiğini söyledi. Görüşmenin bu çerçevede gerçekleştiğini kaydeden Duran, cinayet şüphelisinin olaydan bir gün önce bazı kişilerle temas kurduğu ve kamu sorumlusu sıfatını kendinde gösteren birileriyle iletişime geçtiğini öne sürdü.