İstanbul’un Tuzla ilçesinde 1 Kasım 2025 tarihinde ekip aracıyla geçirdiği trafik kazasında yaralanan Polis Memuru Aydın Üyenarık, tedavi altına alındığı hastanede yaşam mücadelesini kaybetti.
Uzun süredir hastanede tedavi gören Üyenarık’ın, 29 Mayıs 2026 tarihinde yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamayarak şehit olduğu bildirildi.
Acı haberin ardından Emniyet Teşkilatı’nda büyük üzüntü yaşanırken, İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi tarafından taziye mesajı yayımlandı.
Bakan Çiftçi mesajında, “Şehidimize Allah’tan rahmet; kederli ailesine, kahraman Emniyet Teşkilatımıza ve milletimize başsağlığı diliyorum. Şehidimizin makamı âli olsun” ifadelerini kullandı.
