Kurban Bayramı'nın ilk gününde Ordu'da vatandaşlar sabahın erken saatlerinde bayram namazı için camileri doldurdu. Hutbede birlik, kardeşlik ve dayanışma mesajları verildi, dualar edildi.
Kurban Bayramı'nın ilk gününde Ordu'da vatandaşlar sabahın erken saatlerinde bayram namazı için camileri doldurdu. Hutbede birlik, kardeşlik ve dayanışma mesajları verildi, dualar edildi.
Akkuş ilçesi Çayıralan Mahallesi'nde namaz sonrası cemaat bayramlaşmak için cami avlusunda metrelerce kuyruk oluşturdu. Tek sıra halinde birbiriyle bayramlaşan vatandaşlar daha sonra kurban kesimi için evlerinin yolunu tuttu.
BÜYÜKLER YERİNİ ALDI, YÜZLERCE KİŞİ ZİNCİR OLUŞTURDU
Geleneksel bayramlaşma merasiminde ilk olarak köyün yaşça büyük koca çınarları meydandaki yerlerini aldı. Köy büyüklerinin sıralanmasının ardından, küçükten büyüğe yüzlerce vatandaş sıraya girerek büyük bir insan zinciri oluşturdu.
Sırayla birbirinin bayramını tebrik eden köylüler, küslüklerin dargınlıkların geride kaldığı bayram gününde tam bir kenetlenme örneği sergiledi.