Belediye otobüsünün önünü kesti: Mersin'de trafikteki öfkenin bedeli ağır oldu!

Mersin'in merkez Toroslar ilçesinde önünü kestiği belediye otobüsünün camını kıran sürücü bedelini ağır ödedi. 420 bin lira ceza kesilirken sürücü hakkında adli işlem başlatıldı. Kullandığı araç ise trafikten 2 ay men edildi.

Google Haberlere Abone ol
Belediye otobüsünün önünü kesti: Mersin'de trafikteki öfkenin bedeli ağır oldu!

Korukent Mahallesi Mimar Sinan Bulvarı'nda bir otomobil sürücüsü ile belediye otobüsünün şoförü arasında yol verme tartışması yaşandı.

Tartışma üzerine otomobil sürücüsü seyir halindeki belediye otobüsünün önünü keserek şoförün bulunduğu yerdeki camı kırdı.

İhbar üzerine çalışma başlatan İl Emniyet Müdürlüğü ekiplerince otomobil sürücüsü yakalandı.

SÜRÜCÜNÜN BELGESİ İPTAL EDİLDİ

Ekiplerin incelemesi sonucu otomobil sürücüsünün daha önce sürücü belgesinin iptal edildiği belirlendi.

Polis ekiplerince sürücüye "trafikte saldırı amacıyla başka bir aracı ısrarla takip etmek veya bu amaçla araçtan inmek" ve "sürücü belgesi iptal edildiği halde araç kullanılması" suçlarından 420 bin lira ceza uygulandı.

2 AY TRAFİKTEN MEN EDİLDİ

Sürücü hakkında "trafik güvenliğini tehlikeye düşürme" suçundan adli işlem başlatıldı.

Bu arada, sürücünün kullandığı otomobil trafikten 2 ay men edildi.

Etiketler mersin trafik
Sıradaki Haber İçin Sürükleyin