Türkiye'yi ziyaret eden Birleşik Arap Emirlikleri (BAE) Devlet Başkanı Şeyh Muhammed bin Zayed El Nahyan ile Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Ankara’da bir araya geldi. El Nahyan'ın makam aracı, resmi törenle Cumhurbaşkanlığı Külliyesi önündeki caddede süvariler karşıladı. Ayrıca araca protokol kapısına kadar eşlik etti.