Bursa’nın İnegöl ilçesinde bir kişi, eski eşinin yaşadığı evinde benzin dolu şişe atarak yangın çıkardı. Olayda yaralanan olmazken, evde maddi hasar oluştu.
İnegöl’de eski eş dehşeti! Benzin dolu şişeyi eve attı, patlama sonrası yangın çıktı
Bursa’nın İnegöl ilçesinde bir kişi, eski eşinin yaşadığı eve benzin dolu şişe atarak yangına neden oldu. Patlama sesinin duyulduğu olayda evde büyük çaplı maddi hasar oluştu, şüpheli ise kaçtı.
Olay, saat 00.30 sıralarında Mesudiye Mahallesi 1’inci Cumhuriyet Sokak’ta bulunan 4 katlı binanın birinci katında meydana geldi. İddiaya göre Ferhat G. (45), eski eşi Mukaddes U.’nun (43) oturduğu eve geldi. Beraberinde getirdiği benzin dolu şişeyi ateşe veren Ferhat G., mutfak camını kırıp içeriye attıktan sonra olay yerinden kaçtı.
PATLAMA MEYDANA GELDİ
Yanıcı madde kısa sürede yangına neden olurken, olay sırasında doğalgaz kombisinin de patladığı öğrenildi. Patlama sesi ve yükselen alevleri gören mahalle sakinlerinin ihbarı üzerine adrese itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi.
İtfaiye ekiplerinin müdahalesiyle yangın çevredeki dairelere sıçramadan söndürüldü.
Olayda yaralanan olmazken, evde maddi hasar oluştu.