Nişantaşı'ndaki bir eğlence mekanında 2 gün arayla 2 silahlı saldırı düzenlendi.
İlk olay, 30 Mayıs Cumartesi günü saat 04.55 sıralarında Şişli Nişantaşı’nda meydana geldi.
Nişantaşı'ndaki bir eğlence mekanında 2 gün arayla 2 silahlı saldırı düzenlendi.
İlk olay, 30 Mayıs Cumartesi günü saat 04.55 sıralarında Şişli Nişantaşı’nda meydana geldi.
Edinilen bilgiye göre eğlence mekanının önünde bulunan Kerem E., Hami Y. ve güvenlik görevlisi Tolga Ç. silahlı saldırıya uğradı.
3 KİŞİ AYAĞINDAN YARALANDI
Açılan ateş sonucu Kerem E., Hami Y. ve Tolga Ç. ayağından yaralandı.
Yaralılar sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından hastaneye kaldırıldı.
Yaralıların hayati tehlikelerinin bulunmadığı öğrenildi. Polis ekiplerinin olay yerinde yaptığı incelemede 2 boş kovan, 1 mermi ve tabanca bulundu.
2 GÜN SONRA BİR DAHA ATEŞ AÇILDI
İkinci olay ise 1 Haziran Pazartesi günü saat 05.20 sıralarında aynı eğlence mekanının önünde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre kasklı ve siyah kıyafetli bir kişi, iş yerine doğru tabancayla ateş açtı.