Sağlık Bakanlığı, uluslararası bir seyahat gemisinde bulunan Türk vatandaşlarına ilişkin yazılı açıklama yaptı. Açıklamada, sağlık durumları yakından takip edilen 3 vatandaşın yarın Türkiye’ye getirileceği duyuruldu.
Bakanlık tarafından yapılan açıklamada, ilgili uluslararası otoritelerle koordinasyon içinde yürütülen süreç kapsamında vatandaşların sağlık durumlarının düzenli olarak takip edildiği belirtildi.
“HERHANGİ BİR SEMPTOM BULUNMUYOR”
Açıklamada, vatandaşlarda şu ana kadar herhangi bir semptom ya da hastalık bulgusuna rastlanmadığı ifade edilerek, “İlgili uluslararası otoritelerle koordinasyon içinde yürütülen takip sürecinde, vatandaşlarımızda herhangi bir semptom ve hastalık bulgusu olmadığı bildirilmiştir.” denildi.
KARANTİNA SÜRECİ BAŞLAYACAK
Sağlık Bakanlığı, Türkiye’ye getirilecek vatandaşların ülkeye ulaştıkları andan itibaren karantinaya alınacağını açıkladı. Bakanlık, sağlık süreçlerinin titizlikle yürütüleceğini vurgulayarak gerekli tüm tedbirlerin alındığını kaydetti.