Valilik: “Çalışmalar kesintisiz sürdürüldü”
Yozgat Valiliği, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada aram"Çayıralan ilçemiz Söbeçimen köyümüz Alamettin Yaylası’nda saat 20.15 sularında 3 yaşında kız çocuğumuzun kayıp olduğu ihbarına istinaden jandarmamız, AFAD'ımız, emniyetimiz, Kayseri ve Sivas jandarmamız, AFAD ekiplerimiz ve vatandaşlarımızla birlikte o saatten bu saate kadar aramalarımıza devam ediyoruz. Vatandaşımız, hemşehrilerimiz çok ciddi manada destek veriyor. Bu vesileyle de onlara da teşekkür ediyorum. Aramalarımız nihayete erene kadar kesintisiz devam edecek. Bu vesileyle de arkadaşlarımıza kolaylıklar diliyorum. İnşallah çocuğumuzu sağ salim ailesine teslim etmek nasip olur ve inşallah yakın saatlerde buluruz, ailesine teslim ederiz." ifadelerine yer verdi.