Eskişehir Kültür Yolu Festivali kapsamındaki konserinin ardından rahatsızlanan ünlü sanatçı Haluk Levent, mide kanaması şüphesiyle hastaneye kaldırılmış ve yoğun bakıma alınmıştı.
Haluk Levent’ten sevindiren haber! Ünlü sanatçı yoğun bakımdaydı
Eskişehir’deki konserinin ardından rahatsızlanarak mide kanaması nedeniyle yoğun bakıma alınan Haluk Levent, tedavisinin ardından taburcu edildi. Sanatçının sağlık durumunun iyiye gittiği bildirildi.
AFAD yetkilileriyle planlı bir görüşmeye gitmek üzere yolda olduğu sırada fenalaşan Levent, Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi’ne sevk edilerek tedavi altına alınmıştı.
Yapılan müdahalelerde mide kanaması tespit edilen sanatçının hayati risk oluşmaması için bir süre yoğun bakımda izlendiği öğrenildi.
Süreçle ilgili ilk bilgilendirme AFAD tarafından yapılırken, sanatçının sağlık durumunun kontrol altında olduğu ve gelişmelerin takip edildiği açıklanmıştı.