Sevgilisi Ömür Gedik ile ayrılıklarına dair samimi açıklamalarda bulunan sanatçı Ferhat Göçer, evde ikinci sınıf insan muamelesi gördüğünü kaydederek yaşadıkları lüks villanın hayvan barınağına döndüğü yönünde itiraflarda bulundu.
İtirafı sosyal medyayı salladı! 18 yıllık aşk bitti mi? Ferhat Göçer’den yeni açıklama
Ferhat Göçer, 18 yıllık sevgilisi Ömür Gedik ile ayrıldıkları yönündeki haberlere ilişkin sosyal medya hesabından açıklık getirdi. Göçer’in yaptığı açıklamalar ise sosyal medyada gündem oldu.
Ünlü sanatçı Ferhat Göçer, katıldığı bir programda özel hayatına dair çarpıcı itiraflarda bulundu. Göçer, sevgilisi Ömür Gedik'in hayvanseverliğinin özel hayatlarında neden olduğu sorunları anlattı.
"EVDE İKİNCİ SINIF VATANDAŞ MUAMELESİ GÖRDÜM"
Ömür Gedik ile ilişkilerine dair yaptığı açıklamada, evde ikinci sınıf insan muamelesi gördüğünü belirten Göçer, "Sokakta bir keçi bulmuşlar. Tutturdu, keçiyi de eve alacağım diye. Bahçe var orada nasıl olsa." dedi. Yaşadıkları lüks villanın hayvan barınağına çevrildiğini kaydeden ünlü sanatçı, "Bilmem kaç milyon dolarlık Boğaz’a nazır villayı hayvan barınağına dönüştürmüş vaziyetteyiz." dedi.
“30 KEDİYİ ALIP KENDİ EVİME GİTTİM”
Ömür Gedik, daha önce yaptığı açıklamada ayrılığın sebebi olarak kedilerini işaret etmişti.
Gedik, ayrılık sonrası 30 kedisini alıp kendi evine geçtiğini söyleyerek, “Ferhat ile son ayrılığımızın sebebi kedilerdir. Evde yaşlı ve dışarı çıkmaması gereken kedilerim vardı. Ferhat dışarı çıkmalarını istedi, tartıştık. Ben de ‘gidiyorum’ dedim ve 30 kediyi alıp kendi evime gittim.” İfadelerini kulandı.